Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jan 2025 15:45:23 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/01226 
aadressile Valga maakond, Taheva vald, Tsirgumäe küla, Taheva 
Lastesanatooriumi // Valga vald, Tsirgumäe küla, Sanatooriumi/7 (SA TAHEVA 
SANATOORIUM PEAHOONE) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rahvatervise seadus § 12 lg 3 alusel esitame 
hoolekandeasutuse ehitusprojekti tervisekaitsenõuetele vastavuse 
kontrollimiseks ja terviseohutuse hinnangu andmiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27250589>  (menetlus nr: 
472222), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister